Service aanvraag & ondersteuning - Interland Techniek

Wij bieden telefonische ondersteuning middels een helpdesk voor al onze producten in opstart fase en daarna. Technische ondersteuning wordt gegeven door een team van speciaal daartoe opgeleide servicemonteurs. Van al onze producten worden voldoende onderdelen op voorraad gehouden, voor een snelle en adequate oplossing van service vraagstukken. Van alle geleverde apparaten wordt uiteraard een logboek bijgehouden met servicehistorie, zodat het apparaat in topconditie kan blijven functioneren.

Naast service ondersteuning bieden wij de mogelijkheid onze producten te monteren en in bedrijf te stellen. Alle serviceopdrachten worden tijdens kantooruren ter hand genomen.

Onze ondersteuning

  • Snelle oplossing van vraagstukken middels gratis helpdesk
  • VCA gecertificeerde monteurs
  • Spareparts, zowel centraal als decentraal ( service auto’s)
  • Montage en inbedrijfstelling
  • Turnkey oplossingen
  • 24/7 service indien noodzakelijk


Onze tarieven

  • Uurtarief allround servicemonteur: € 82,00
  • Reisuren: € 82,00
  • Km kosten vv van servicepunt: € 0,73
  • Uurtarief en reisuren 17:00 - 24:00 uur: 150%
  • Uurtarief en reisuren 24:00 - 07:00 uur: 200%
  • Zater-, Zon- en feestdagen: 200%
Aanvraagformulier Service - Interland Techniek

Veelgestelde vragen - Vapac

Vapac stoomluchtbevochtigers worden op duizenden projecten in Nederland toegepast. Er is dus een grote kans dat u op een project onze Vapac units tegenkomt. Heeft u vragen over één van onze units? Interland Techniek heeft een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen over de Vapac stoomluchtbevochtigers:  

Veelgestelde vragen Vapac
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Neem contact op!